  • Data: 2006-03-27 10:10:40
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > Dlaczego nie? Przez telefon też mozna kogos zastraszyć. Listy też
    > miewają moc.

    jezlei ktos sie obawia moze nagrac rozmowe, to juz jest osiagalne dla
    kazdego. Kontaktowania sie nie mozna zabronic bo sprawca moze chciec sie
    pogodzic z ofiara, sprawe inaczej zalatwic,
    czemu zakladasz ze oskarzony to musi byc mafii? jest mnostwo innych
    przestepstw ktore popleniaja normalni ludzie. To ze ktos naduzyawa prawa
    nie znaczy ze trzeba przez je zmeiniac, trzeab scigac chwastow i tyle/

    > Ty ryzykujesz 50 %, że winny zostanie na wolności

    no chyba nie sadzisz ze mialoby byc inaczej? nei rozbrajaj mnie.

    i będzie nękał ofiarę.
    > Jak będzie grzeczny, to bedzie odpowiadał z wolnej stopy.

    a jak bedzie grzeczny a ofiara w zamiarze by poszedl do aresztu zglosi
    nekanie ??? O takim przypadku piszemy a Ty mi na to jak bedzie grzeczny
    to z wolnj stopy odpowie. .. ehh

    P.