  • Data: 2006-03-28 12:07:23
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > krys. Tak idealem bylo by gdyby osoba ktora sie czegos obawia a jej
    > zalezy na posadzeniu sprawcy zdobyla dowod w postaci nagrania skoro
    > nie ma zadnych przszkod w nabyciu takiego sprzetu.

    I kamerę, bo grozic mozna niewerbalnie. A co, jak osoba sie nie
    spodziewa, bo jest przypadkowym napadnietym przechodniem?

    > jaki kolejny raz? Mowimy o pzypakdu gdy sprawca chce przyjsc by
    > naprawcic szkode kto mowi o kilakkrotnym przyjsciu?

    Ja mówię. Przeczytaj poprzedni akapit.

    > a jacy? I czym jest dla ciebie normalny czlowiek?

    Sam użyłeś określenia normalny człowiek. Dla mnie na pewno nie jest
    normalny łobuz napadajacy z lomem /nozem/bejsbolem ludzi na ulicy/w
    domu/na dworcu.

    > bo glupia jestes, do momentu gdybys nie znalazla sie na lawie
    > oskarzonych.

    Piękny argument. pozwiolisz, ze nie zejdę na Twoj poziom?

    > POmijajac fakt ze straszna egoiistka jestes skoro
    > dopuszczasz mysl zamknieica 50% niewinnych

    Niewinnych? Czyżby? Ja pisałam o podejrzanych, a nie wytypowanych na
    podstawie łapanki.

    > soosb bo Ty chcesz sie czuc
    > bezpieczniej, a co z nimi ? Co ma czuc taka osoba, satusfakcje bo
    > 50% prawdzowych przestepcow zamknieto ?

    Jak sformulujesz to po polsku, to moze odpowiem.

    > nie dogadamy. faktycznie. W przeciwiwenstwie do ciebie jestem w stanie
    > udowodnic ze w polsce wiele razy doszlo do siwadomiego falszywego
    > oskarzenia.

    No ba, a ilu bandytom udało się wywinac od odsiadki!

    Justyna