  • Data: 2006-03-28 12:15:56
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > Po pierwsze nie jestes w stanie ocenic na 100% ze doszlo do gwaltu
    > jezlei nie uzywa przemocy

    Rece opadaja. Akulka podała założenia. Nic tam nie było o nieużywaniu
    przemocy, tylko o nie pozostawieniu śladów

    > podrugie wielokrotnie zdarzaly sie przypadki
    > zglaszania dokonania gwaltu przez pewna osobe ktora okazala sie
    > pozniej niewinna.

    To zdanie przeczy samo sobie. Nie che mi się domyslac, co chciłes
    napisać.

    > dlaczego nie,?

    Bo nic na nią nie wskazuje, poza zeznaniem.

    > A to ze rodzina bedzie bronic swojego czlonka to jest oczywiscte.

    Wywiad środowiskowy to nie tylko rodzina.

    > powyzsze swiadczy o tym ze Pani Akulka uwaza ze nie jest wazne co
    > zrobil czlowiek a kim jest. Czyli bardziej odrazajace niz oparcie sie
    > o zenznaie samej ofiary. Ktos z rodziny patologicznej = winny.

    Takie jest twoje zdanie. Co uważa Akulka, to juz ona sama wie.

    > gdzie tu masz dowod na niewinnosc Akulki? Wskaz konretnie!

    Ty mi wskaż dowód jej winy.

    > A co z zeznaniem ofiary? zacytuje ciebie: *)
    > "Że jeśli sprawca nie zostawia namacalnych śladów,
    > to może być niewinny nawet, jeśli ofiara go bez cienia wątpliwości
    > rozpozna? Zakładasz, że w takim przypadku ofierze gwałtu jest
    > wszystko jedno, kto zostanie ukarany?"
    > zamien gwalt na rozboj i odpowiedz mi na pytanie!

    No więc - czy mi jako ofierze rozboju bedzie wszystko jedno, czy ukarany
    bedzie łobuz, który mnie napadł, czy pierwszy lepszy, który się
    nawinie? Ja wątpliwosci nie mam.

    > za to Ty zaczelas dowodzic ze podobna morlanosc stosujesz. *)

    Taaak, tak sobie to tłumacz.

    > Jak dla mnie, dowiodłeś tylko tego, ze nie czytasz
    >
    > acham..dowodzik na to ze nie czytalem kilku linijek ponizej ma byc
    > fakt ze podkreslilem pierwsza? Brawo brawo !

    Wnioski, Przemek, wnioski. Znowu dowodzisz, że nie rozumiesz, co
    czytasz.

    PS. wiesz, ze używanie na newsach formy Pan, Pani, moze byc odebrane
    jako obraźliwe?

    Justyna