  • Data: 2006-03-27 16:24:26
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > jezlei ktos sie obawia moze nagrac rozmowe, to juz jest osiagalne dla
    > kazdego.

    Tak, dla Ciebie ideałem byłoby nagrywanie każdej rozmowy, bo kiedyś...
    A każdy obyuwatel nie rusza się z domu bez paralizatora, podtrecznego
    sprzętu do obezwładnienia napastnika oraz of kors, dyktafonu.

    > Kontaktowania sie nie mozna zabronic bo sprawca moze chciec
    > sie pogodzic z ofiara, sprawe inaczej zalatwic,

    np. kolejny raz? Bo ze pierwszy raz przyjdzie, to ja rozumiem, ale jeśli
    ofiara po kolejnej wizycie czuje się zagrożona, to ja nie widzę powodu,
    dla ktorego nie mozna wydac zakazu kontaktu. ( znaczy - widzę - nie ma
    takiej możliwości na dziś)

    > czemu zakladasz ze oskarzony to musi byc mafii? jest mnostwo innych
    > przestepstw ktore popleniaja normalni ludzie.

    Rozbojów to raczej nie popełniaja "normalni ludzie".

    > no chyba nie sadzisz ze mialoby byc inaczej? nei rozbrajaj mnie.

    Ja bym wolała jednak przeciwną opcję. Takie zboczenie, że wolę czuć sie
    bezpiecznie.

    > a jak bedzie grzeczny a ofiara w zamiarze by poszedl do aresztu zglosi
    > nekanie ??? O takim przypadku piszemy a Ty mi na to jak bedzie
    > grzeczny
    > to z wolnj stopy odpowie. .. ehh

    Tak, ofiary mają to do siebie, że nic innego nie mają do roboty, tylko
    wyszukują sobie przypadkowego przechodznia i lecą zgłaszać nękanie.
    Chyba się nie dogadamy.
    Justyna