  • Data: 2006-03-27 15:40:13
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krys wrote:

    > Tak, dla Ciebie ideałem byłoby nagrywanie każdej rozmowy, bo kiedyś...

    Można uznać to za dobrą radę - parę razy mi się już przydało. A łatwiej
    zorganizować nagrywanie/pamiętanie o nagrywaniu każdej rozmowy, niż od
    przypadku do przypadku (to tak, jak z włączaniem świateł mijania -
    kierowcy nie są przyzwyczajeni 'z oszczędności' do włączania zaraz po
    uruchomieniu silnika, więc potem jadą takie cichociemne melepety).

    > A każdy obyuwatel nie rusza się z domu bez paralizatora, podtrecznego
    > sprzętu do obezwładnienia napastnika oraz of kors, dyktafonu.

    Czasem niestety nie tylko dyktafon się przydaje...

    [ciach]

    > Rozbojów to raczej nie popełniaja "normalni ludzie".

    Serio? No to zdefiniuj mi, co to jest ten "normalny człowiek". Jak go
    odróżnić od "nienormalnego" - i to zanim ten drugi dokona rozboju.

    > Ja bym wolała jednak przeciwną opcję. Takie zboczenie, że wolę czuć sie
    > bezpiecznie.

    To zamuruj się gdzieś żywcem - gwarantuję, że do śmierci nikt ci nie
    zagrozi ;->