  • Data: 2006-03-28 09:42:46
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, dla Ciebie ideałem byłoby nagrywanie każdej rozmowy, bo kiedyś...
    > A każdy obyuwatel nie rusza się z domu bez paralizatora, podtrecznego
    > sprzętu do obezwładnienia napastnika oraz of kors, dyktafonu.

    paralizator zaproponnowalem w zmaian za bezmyslne poszerzenie granic
    pbrony, nie mieszaj dwoch nie majacych ze soba zwiazku tematow Pani krys.
    Tak idealem bylo by gdyby osoba ktora sie czegos obawia a jej zalezy
    na posadzeniu sprawcy zdobyla dowod w postaci nagrania skoro nie ma
    zadnych przszkod w nabyciu takiego sprzetu.

    > np. kolejny raz? Bo ze pierwszy raz przyjdzie, to ja rozumiem, ale jeśli
    > ofiara po kolejnej wizycie czuje się zagrożona, to ja nie widzę powodu,
    > dla ktorego nie mozna wydac zakazu kontaktu. ( znaczy - widzę - nie ma
    > takiej możliwości na dziś)

    jaki kolejny raz? Mowimy o pzypakdu gdy sprawca chce przyjsc by
    naprawcic szkode kto mowi o kilakkrotnym przyjsciu?

    > Rozbojów to raczej nie popełniaja "normalni ludzie".

    a jacy? I czym jest dla ciebie normalny czlowiek?

    > Ja bym wolała jednak przeciwną opcję. Takie zboczenie, że wolę czuć sie
    > bezpiecznie.

    bo glupia jestes, do momentu gdybys nie znalazla sie na lawie
    oskarzonych. POmijajac fakt ze straszna egoiistka jestes skoro
    dopuszczasz mysl zamknieica 50% niewinnych soosb bo Ty chcesz sie czuc
    bezpieczniej, a co z nimi ? Co ma czuc taka osoba, satusfakcje bo
    50% prawdzowych przestepcow zamknieto ?

    > Tak, ofiary mają to do siebie, że nic innego nie mają do roboty, tylko
    > wyszukują sobie przypadkowego przechodznia i lecą zgłaszać nękanie.
    > Chyba się nie dogadamy.

    nie dogadamy. faktycznie. W przeciwiwenstwie do ciebie jestem w stanie
    udowodnic ze w polsce wiele razy doszlo do siwadomiego falszywego
    oskarzenia.

    P.