  • Data: 2003-12-12 19:12:32
    Temat: Re: zakłócanie spokoju
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <brd2am$ac6$1@dns.ats.pl>, Osiah wrote:

    > Wydaje mi sie ze wystraczylo przeanalizowac jedno moje zdanie (kolejny raz
    > cytat)

    > jesli pisze ze zamierzam uprzedzac i imprezowac GLOSNIEJ za ich APROBATA
    > (zgoda)

    Niestety słaby jesteś z polskiego. No i nie odpowiedziałeś na moje
    pytanie uściślające, co każe mi podejrzewać, że jeśli się nie zgodzą,
    to i tak mało Cię to obejdzie.

    > tez nie pisalem po to zeby wdawac sie w dyskusje dotyczaca analizy zdan.

    A to ważne jest o czym świadczą "lubczasopisma" "innerośliny" i "a/ą"

    > Jesli ktos zna taki przypadek to prosze o odp na moje pytanie.

    Przecież podałam Ci przypadek zaczerpnięty z archiwum newsów
    (1000zł+100zł kosztów sądowych).

    Renata

    PS Zmiana pseuda utrudnia komunikację.