  • Data: 2003-12-13 15:26:49
    Temat: Re: zakłócanie spokoju
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Dec 2003, poreba wrote:

    >+ Renata Gołębiowska [...]
    >+ > Znów się mylisz, nic nie ukradłam, bo po wyjściu z metra (czyli
    >+ > po 10 min) kupiłam bilet okresowy ważny od dnia, [...]
    >+ że kupiłaś PO wyjściu?
    >+ Ew. kotrola podczas przejazdu stwierdzilaby ze oplacilas przejazd?

    Nie.

    >+ Ukradłaś.

    Przejazd ? Może i tak.

    >+ A premedytacja?

    Owszem.
    Tyle, że nawet prawo podatkowe :> przewiduje niekaranie sprawcy
    jeśli ten przed "powzięciem wiadomości" przez poszkodowanego (organ
    Skarbu :)) *naprawił błąd* a następnie (!) się przyznał.
    [...]
    >+ Hiperlegalizm?

    Może ktoś objaśnić jak sprawa będzie wyglądać w przypadku
    sprawy: "normalna" kradzież, brak dowodów i możliwości
    zlokalizowania sprawcy - ale sprawca po zdarzeniu naprawia
    szkodę (w całym zakresie !) ?
    Jest jakaś *przysługująca* ochrona (poza dobrą wolą
    poszkodowanego, sądu i prezydenta) ?

    >+ BTW nie cierpię hałasujących

    :)

    --