eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie autaRe: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Fri, 8 Sep 2017 18:59:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <ooui8p$1vc$4@node2.news.atman.pl>
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <59b27665$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1504889945 2028 83.142.196.21 (8 Sep 2017 16:59:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Sep 2017 16:59:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    In-Reply-To: <59b27665$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764442
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2017 o 12:52, Robert Tomasik pisze:

    > Ja osobiście i bez głębszych badań problemu upatrywał w większym tarciu
    > spoczynkowym i braku smarowania elementów, gdy silnik jest w bezruchu.
    >
    > Po za tym chciałbym Wam zwrócić uwagę, że sterowanie rozrządem mocy
    > silnika na koła, czy odwrotnie nie przenosi. Obciążenie na łańcuchu -
    > pasku będzie jednakowe, czy hamujesz silnikiem, czy się rozpędzasz,
    > bowiem one zawory napędzają, anie koła.

    Dokładnie - i dlatego napisałem, że paskowi czy łańcuchowi wszystko
    jedno czy napędzasz go "od dupy strony" hamowaniem silnikiem,
    rozrusznikiem czy odpalaniem na pych.


    > Silnik pracuje w zakresie
    > obrotów od jakiegoś tysiąca, do kilku - no może sporadycznie kilkunastu
    > tysięcy obrotów. Natomiast przy odpalaniu na pych próbujesz go od kilku
    > obrotów na minutę.

    Racja - ale liczą się nie obroty, a moment który musi ten pasek
    przenieść. A moment ten będzie śmieszny przy przepychaniu samochodu łapkami.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1