  • Data: 2017-09-09 00:58:55
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-09-17 o 18:31, Shrek pisze:

    > Bez jaj - z szyby?

    Kto go zmusi do skrobania samemu? Laweta przewiezie samochód do serwisu.
    Potem odpowiednie zabiegi i w tym czasie samochód zastępczy. Żebyś się
    nie zdziwił, jeśli trafisz na świadomego pieniacza.

    > Naciągane. Równie dobrze mógłbym tak podciągnąć kartkę za wycieraczką
    > albo spam.

    SPAM w ten sposób robiłem - zależy od treści. Z kartką za wycieraczką
    się nie spotkałem, ale spokojnie da się z art.63a kw zrobić.

    > W praktyce - nie wydaje mnie się. Już prędzej jemu też naklei albo ryja
    > obije.

    Zależy na kogo trafi.

    > Osobiście ani razu. A bo co? Za to wiem jak to się odbywa, bo byłem
    > członkiem zarządu wspólnoty. Zawsze umorzenie z powodu niewykrycia
    > sprawców. Nawet nie udawali, że będą szukać. A tym mi tu o odciskach i
    > próbkach dna, bo ktoś kutasa nakleił.

    No widzisz. Spokojnie da się, oczywiście o ile to ma sens. Przeważnie
    nie ma. Czasem jednak nie ma innego wyjścia, by kretyna spacyfikować.