  • Data: 2017-09-08 23:31:58
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2017 o 19:42, RadoslawF pisze:

    > Jeśli nadam pojazdowi jakąś prędkość a potem wbije jedynkę i puszczę
    > sprzęgło to silnik rozkręcę do dwu tysięcy obrotów.

    No i? A bo to raz redukowałem z 5 do trójki. Mniej więcej taki sam skok.

    > Czyli łańcuszek osiągnie swoja prędkość sporo szybciej niż przy
    > kręceniu rozrusznikiem. Opory rozrządu mogą doprowadzić do
    > przeskoczenia łańcucha na kolę zębatym.

    Znasz choć jeden taki przypadek. Bo skoro 0-2000 powodowałbyby to
    2500-6000 tym bardziej. A nic się nie dzieje.

    Zresztą skupmy się na gwałtownym przypieszaniu od 0 do 0,1 obrotu w
    wyniku przepychania po parkingu;)

    > Jeśli nie wiesz na jakim biegu właściciel to auto zostawił,
    > nie wiesz też w którą stronę zakręcisz silnikiem jak popchniesz.

    A jakie ma to znaczenie czy 0,1 obrotu ma minutę czy -0,1?
    Twierdziłeś,ze chodzi o to, że od 0 do 2000.

    loads/2016/12/Bike-Bicycle-Helmet-Manual-AUS-NZ_5001
    076300-C.pdf

    > W naszym języku nie znalazłeś.

    Tłumaczenia są 1/1. Myślisz, że w instrukcji po polsku piszą coś innego?

    > Czyli czekam na argumenty dlaczego ten nie jest sensowny.

    Bo nie ma powodu fizycznego, żeby rozrząd przeskakiwał od przetaczania
    po parkingu. Podobnie jak nie ma powodu, zeby jabłko Newtona spadało do
    góry, cokolwiek by w instrukcji od jabłka nie napisać.

    Shrek