  • Data: 2017-09-08 19:22:12
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2017 o 19:06, RadoslawF pisze:

    > Zależy na jakim biegu puszczę sprzęgło.

    Załóżmy, że na tym, który uznasz za najmniej korzystny przypadek.

    > Ty uważasz że szarpnięcie sprzęgłem zależy od mojej pary w łapach?
    > Naprawdę?

    Zakładam, że do osiągnięcia tej energii kinetrycznej pojazdu potrzebna
    jest twoja para (może nie w łapach, a w nogach). Dobra - skupmy się na
    tym czemu miałby przeskakiwać przy przepychaniu po parkingu

    > Chciałbym tę instrukcję zobaczyć.
    > Bo wpisy o odpalaniu widziałem i to nie dla jednego auta czy nawet
    > jednaj marki.

    Ja też niejedno widziałem w instrukcji. Choćby, że z każdą piedrołą
    należy jechać do mechanika (najlepiej autoryzowanego).

    > Tych o wieszaniu na kasku nie.

    https://www.bellhelmets.com/bellsports/wp-content/up
    loads/2016/12/Bike-Bicycle-Helmet-Manual-AUS-NZ_5001
    076300-C.pdf

    Pierwsza z brzegu, trzecia strona początek.

    > A wracając do poziomu argumentu: to że gdzieś ktoś napisał bzdurę
    > w instrukcji nie oznacza że każdy wybrany przez ciebie wpis
    > w który nie wierzysz jest bzdurny. A może uważasz że jest?

    Ale też nie znaczy, że każdy jest sensowny.

    Shrek