eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Data: 2017-09-08 18:59:05
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.09.2017 o 12:52, Robert Tomasik pisze:

    > Ja osobiście i bez głębszych badań problemu upatrywał w większym tarciu
    > spoczynkowym i braku smarowania elementów, gdy silnik jest w bezruchu.
    >
    > Po za tym chciałbym Wam zwrócić uwagę, że sterowanie rozrządem mocy
    > silnika na koła, czy odwrotnie nie przenosi. Obciążenie na łańcuchu -
    > pasku będzie jednakowe, czy hamujesz silnikiem, czy się rozpędzasz,
    > bowiem one zawory napędzają, anie koła.

    Dokładnie - i dlatego napisałem, że paskowi czy łańcuchowi wszystko
    jedno czy napędzasz go "od dupy strony" hamowaniem silnikiem,
    rozrusznikiem czy odpalaniem na pych.


    > Silnik pracuje w zakresie
    > obrotów od jakiegoś tysiąca, do kilku - no może sporadycznie kilkunastu
    > tysięcy obrotów. Natomiast przy odpalaniu na pych próbujesz go od kilku
    > obrotów na minutę.

    Racja - ale liczą się nie obroty, a moment który musi ten pasek
    przenieść. A moment ten będzie śmieszny przy przepychaniu samochodu łapkami.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1