  • Data: 2017-09-09 01:13:32
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-09-17 o 15:46, Wiesiaczek pisze:

    > Ma dokładnie takie samo znaczenie. Prędkość auta i obroty silnika są ze
    > sobą związane.

    No więc sprawdźmy warunki brzegowe. Samochód stoi. Bieg nie włączony.
    Możesz mieć obroty silnik zero (nie uruchomiony) albo dowolne w zakresie
    pracy. Potem masz kolejne biegi. No i na każdym z nich możesz sprzędło
    nacisnąć. Ba, jak włączysz wsteczny bieg, to silnik w jedną strunę się
    kręci, a koła w przeciwną. Jeśli masz automatyczna skrzynię biegów i
    sprzęgło hydrokinetyczne, to normalnie w ogóle się wszystko rozjeżdża w
    zakresie 20%. I Ty próbujesz mnie przekonać, że prędkość obrotowa
    silnika jest powiązana z prędkością jazdy pojazdu?