  • Data: 2017-09-08 19:06:08
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-08 o 18:54, Shrek pisze:

    > Załóżmy, że masz rację (choć nie o tym pisałem). I jakie obroty silnika
    > jesteś wyciągnąć pchając samochód na biegu?

    Zależy na jakim biegu puszczę sprzęgło.

    > Więc twierdzisz, że masz więcej pary w łapach niż rozrusznik?

    Ty uważasz że szarpnięcie sprzęgłem zależy od mojej pary w łapach?
    Naprawdę?

    > No możesz. Podobnie jak przeskoczyć pasem bez przepychania samochodu:P

    > Na ale trzymając twój poziom argumentu, tak jest napisane w w
    > instrukcji, więc nie ma dyskusji:P

    Chciałbym tę instrukcję zobaczyć.
    Bo wpisy o odpalaniu widziałem i to nie dla jednego auta czy nawet
    jednaj marki. Tych o wieszaniu na kasku nie.

    A wracając do poziomu argumentu: to że gdzieś ktoś napisał bzdurę
    w instrukcji nie oznacza że każdy wybrany przez ciebie wpis
    w który nie wierzysz jest bzdurny. A może uważasz że jest?