  • Data: 2010-04-22 08:00:40
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-22 09:13, cyklista pisze:
    > Jak najbardziej jest taka możliwość

    Nie ma, chyba żeby była sztucznie wymuszona. Jako klient nie zaglądam na
    świstaka, bo po co? Na Allegro są lepsze oferty. Sprzedawcy zaś nie
    wystawiają na świstaku, bo tam nie ma klientów.

    Jednym słowem, trzy serwisy po 33% oznaczały by konieczność obsługi
    przez sprzedawcę trzech oddzielnych platform, więc dawały by trzy razy
    więcej roboty. Do tego co z tymi sprzedawcami, co mają 1 sztukę towaru?

    Klient zaś musiałby zaglądać na 3 niezależne platformy i ręcznie
    porównywać oferty.

    > Do wyścigu nie startowało N, byli pierwsi i na tym skorzystali.

    No nie wiem czy byli pierwsi. Jako jedyni zostali z tych, co wtedy
    startowali, ale chyba było kilka konkurentów wówczas.

    > Ja widzę chęć masowej
    > ucieczki, ale jak kupujący tam nie zaczną kupować to sprzedawcy będą
    > dalej wystawiać równolegle na obu platformach.

    No właśnie, czyli sam widzisz, że istnienie równoległych platform to
    mrzonka. Jedna musi być i tyle. Równoległość mogłaby ewentualnie się
    zrobić branżowo. Np. 1 serwis elektronika, 1 serwis książki, 1 serwis
    cośtam.

    > (gdyby tylko na świstaku zaczęło mi się sprzedawać 50% tego co na
    > allegro to bym z allegro zrezygnował całkowicie,

    O! Widzisz! Sam mówisz, że chciałbyś wiodącego serwisu. Tylko zamiast
    wygodnego Allegro, chciałbyś chaotycznego i bez sensu działającego świstaka.

    > ale właśnie dzięki
    > takim posunięciom allegro jak teraz, powoli coraz więcej kupujących też
    > się przekonuje do innych serwisów)

    Przecie dla kupujących to są same zalety -- co właśnie opisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek