  • Data: 2010-04-22 10:51:25
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: stasio <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No i? To gorsza kategoria? Masz PRLowskie myślenie, że SKLEP to Stój
    > Kliencie Lub Ewentualnie Poproś. Skoro ja jestem zadowolony, to Ty
    > zyskujesz. Skoro ja płacę szybciej, to Ty szybciej kasę dostajesz.

    to raczej ty masz prlowskie myślenie. nie dość, że insynuujesz motywy i
    postawy, to sugerujesz, że wiesz lepiej, jak ktoś chce prowadzić swój
    biznes i jak taki biznes musi wyglądać.

    kolego, nie rusza mnie argument, że "płacisz szybciej, a ja szybciej
    kasę dostaję". prowadzę sprzedaż hobbystycznie, mam z czego żyć i cenię
    wolność wyboru w akceptowanych formach płatności. proste.

    fakultatywne PzA zadowala zarówno sprzedawców, którzy widzą korzyści w
    tej formie płatności jak i tych, którzy z jakiś powodów nie chcą z niej
    korzystać. dlaczego tego nie utrzymano tej formy?

    niech ręka rynku rządzi rynkiem. jeśli uważasz, że sprzedawcy tracą na
    braku udostępnionego PzA to niech sami się o tym przekonają jeśli
    uważają inaczej.

    sednem sprawy w sporze o PzA jest wprowadzony przymus dla sprzedawców a
    nie dywagacje nad jego korzyściami lub ich brakiem. niektórzy widzą w
    również kontrowersyjną rolę allegro/pośrednika w płatnościach jako
    trzeciej strony transakcji. jeszcze innym allegro nie odpisuje na
    pytanie związane z kasami fiskalnymi i tu też tkwi jakiś problem.

    stasiek