  • Data: 2010-04-22 10:01:49
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (22.04.2010 10:04), cyklista wrote:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:
    [...]
    > Niestety, nie mogę pakować bo do paczki wkładam paragon albo rachunek, a
    > tego nie wystawiam dopóki nie mam pieniędzy na koncie.

    Na paragonach się nie znam, ale co ci szkodzi wystawić rachunek przed
    dotarciem pieniędzy na twoje konto?

    [...]
    > Gdyby nie obowiązek kasy fiskalnej to bys miał rację, a tak to niestety
    > nie będę fiskalizował prawdopodobnej przyszłej transakcji,

    Dlaczego "prawdopodobnie przyszłej"? Transakcja została już zawarta.
    Klient Ci zapłacił, a konkretnie twojemu pośrednikowi.

    To tak jakbyś się wstrzymywał przed fiskalizowaniem dopóki nie wypłacisz
    kasy z bankomatu. Bo przecież dopóki nie wypłacisz to kasa do Ciebie nie
    dotarła tylko w jakimś banku siedzi.

    Poza tym, ciekawe jak sobie radzą ci co wysyłają za pobraniem. Przecież
    wtedy kasa jest na koncie ohoho (ostatni raz jak tak wysyłałem to po 2
    tygodniach do mnie dotarła).

    p. m.