  • Data: 2005-04-22 14:50:49
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > Tak sobie myślę... zakwestionowanie zgody na poddanie się egzekucji na
    > podstawie przepisów o klauzulach niedozwolonych mogłoby być ciekawym
    > procesem...

    Ciekawym, ale wątpie czy uznanoby wymóg udzielenia zgody na poddanie się
    egzekucji za klauzule niedozwoloną. A nawet jeśli to efektem czegos
    takigo byłoby po prostu wprowadzenie przez banki takich samych zasad jak
    obowiazuja np w Plusie - jak nie zgadzasz sięna sprawdzenie swojej
    warygodnosci to musisz wpłacic kaucję i masz ustawiany limit rachunków.
    Po prostu bank żądałby znacznie wyzszego zabezpieczenia, ustawiał wyższy
    próg dochodowy czy po prostu po uważaniu uznawałby takiego klienta za
    niewiarygodnego i np odmawiał mu zgody na przyznanie debetu, kredytu
    itp. W końcu bank nie musi nikomu pozyczać

    --
    Falkenstein