  • Data: 2005-04-24 18:21:43
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 22:40:14 GMT, hoxley napisał(a):

    > Pisanie do nadzoru ma na celu zostawienie sladow wielkich problemow w
    > banku. W zadnym banku nie moze zginac ani jeden grosz. Tymczasem gina,
    > czy cudownie pojawiaja sie, setki czy tysiace. Banki samodzielnie ukryja

    Jak widać na powyższym przykładzie - nie giną, bank po chwili odnajduje
    "zagubione" pieniądze.

    > problemy, ale kiedy wkracza nadzor, to slad zostaje poza kontrola banku.
    > To tak na przyszlosc, gdyby bankowi przytrafilo sie zgubic naprawde duza
    > ilosc pieniedzy klienta. Dowody beda czakaly w urzedzie.

    Jeśli pieniądze zginą - to się rozpocznie procedura reklamacyjna i bank po
    prostu taką reklamację uzna gdy faktycznie wyjdzie na jaw jego wina.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004