  • Data: 2005-04-22 15:10:50
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: bulla <p...@c...va> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > Ciekawym, ale wątpie czy uznanoby wymóg udzielenia zgody na poddanie się
    > egzekucji za klauzule niedozwoloną. A nawet jeśli to efektem czegos
    > takigo byłoby po prostu wprowadzenie przez banki takich samych zasad jak
    > obowiazuja np w Plusie - jak nie zgadzasz sięna sprawdzenie swojej
    > warygodnosci to musisz wpłacic kaucję i masz ustawiany limit rachunków.

    Dalej nie wazne. Nie ma znaczenia czy nawa to burdel czy agencja
    towarzyska. Nikt nie moze nikogo zmuszac do zbycia sie praw
    konstytucyjnych. Bezposrednio czy posrednio.

    > Po prostu bank żądałby znacznie wyzszego zabezpieczenia,

    Jakiego zabezpieczenia? Przeciez bank zarabia na obracaniu pieniedzmi
    klienta, i lichwie.

    > ustawiał wyższy
    > próg dochodowy

    Nie wazne z mocy prawa.

    > czy po prostu po uważaniu uznawałby takiego klienta za
    > niewiarygodnego i np odmawiał mu zgody na przyznanie debetu, kredytu
    > itp. W końcu bank nie musi nikomu pozyczać

    Musi, bo na tym egzystuje. Musi tez traktowac wszystkich rowno. Taki
    Citibank mial mnostwo procesow w USA o dyskryminacje Murzynow sztuczkami
    jak opisujesz i w podskokach zawieral ugody.
    Ale znalezli dobry przystanek w Lublinie gdzie idiotow w urzedach nie
    brakuje.