  • Data: 2005-04-22 15:21:05
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bulla napisał(a):

    > Pewnie jest tez lysy. To podwaza jego argumentacje. Prawda?
    > Czy prostu spadly ci majtki na sali sadowej?

    Nie wiem, ale łysy jak tu był ostatnio i zalił się że mu odwiesili wyrok
    za jazdę po pijaku (drugi raz) to mówił, że do żadnego wiezienia nie
    pójdzie bo ucieka za granice do pracy... Czyzby był tu jakis zwiazek...
    sfrustrowany, obrażony na sądownictwo, z poczuciem krzywdy i naruszenia
    jego praw obywatelskich... miał wyjechać za granice... ;-)

    --
    falkenstein