  • Data: 2005-04-22 22:40:14
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: hoxley <m...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Jasne... Dla mnie osoba która się bezpodstawnie wzbogaca, a w dodatku
    > idzie w zaparte, jest złodziejem. A jeśli jeszcze ogłasza o tym w prasie
    > i pisze do nadzoru bankowego... Wtedy jest już debilem.

    Pisanie do nadzoru ma na celu zostawienie sladow wielkich problemow w
    banku. W zadnym banku nie moze zginac ani jeden grosz. Tymczasem gina,
    czy cudownie pojawiaja sie, setki czy tysiace. Banki samodzielnie ukryja
    problemy, ale kiedy wkracza nadzor, to slad zostaje poza kontrola banku.
    To tak na przyszlosc, gdyby bankowi przytrafilo sie zgubic naprawde duza
    ilosc pieniedzy klienta. Dowody beda czakaly w urzedzie.