  • Data: 2005-04-24 20:27:32
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: mondo <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > No to donieś na nich policji.

    A gdzie ta policja wczesniej byla? Sa lepsze sposoby, jak naprzyklad
    anrobienie im w papierach nadzoru bankowego.

    > Ale wiesz, za współpracę z przestępcami też możesz odpowiadać (w końcu
    > podpisywałeś z nimi umowy) - więc bądź czujny! :>

    :-O

    > Domyślam się że gdyby bank zabrał Ci z konta 10zł to byś krzyczał pod
    > niebiosa jacy z nich złodzieje.

    Pewnien znany bank chcial mi ukrasc smieszna koncowke z konta. I wcale
    nie byl to przypadek. Takie zlodziejstwo pomnozone przez kilkaset
    tysiecy rocznie, to calkiem pokazne dochody. Nie uszlo im to na sucho.
    Wlasnie z powodu bezczelnosci.

    > Ty wydałeś kilkaset zł które nie należały do
    > Ciebie i uważasz siebie za uczciwego człowieka? Żałosne :)

    Skad wiesz ze nie byla to premia niespodzianka dla dobrych klientow?