  • Data: 2005-04-22 15:17:48
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bulla napisał(a):

    > Wiec bierzemy na tapete taki Citibank:
    >
    > Lexis zapodaje
    [ciach bzdury]
    > Starczy?

    Sugerujesz ze oszustwa ujawnione na tych procesach Citibank ogranicza do
    > USA? W Polsce zachowuja sie uczciwie. Specjalnie dla Ciebie.

    Nie zauwazyłes kameleonie (zdecyduj się wreszcie na jakiegos nicka) że w
    wielu z tych sprawach bank wymieniony jest na pierwszym miejscu. Co
    oznacza, że był on POWODEM (o ile wogóle wiesz co to znaczy). I to, że
    szukając po hasłach "bank" i "oszustwo" mozna znalezc zarówno sprawy
    dotyczace oszustw popełnianych przez banki, jak i oszustw popełnianych
    na szkodę banków, i oszustw popełnianych przy pomocy banków?

    Poszukaj wiec konkretnych orzeczeń dotyczacych oszóstw popełnianych
    przez bank na szkode klientów. Przy okazji mozesz popisać się swoją
    wybitną znajomoscią jezyka angielskiego zamieszczając ich tłumaczenie -
    to dla potrzeb tych, którzy angielskiego nie znają i jeszcze nie maja
    cie w KF.

    > Nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy mam jakies prawa przed sadem. Ten
    > scenariusz przewiduje ze bank jest zawsze ofiara i zawsze ma racje i
    > klient nie moze nawet skonfrontowac zarzutow.

    Kiepsko znasz procedurę, bardzo kiepsko.

    > Niewazne. Prawo do procesu sadowego przysluguje mi PRZED nakazem.

    prawo do rozpoznania sprawy, nie do "procesu"

    > Nie. Nakazy i wyroki bez dania mozliwosci skonfrontowania zarzutow sa
    > sprzeczne.

    A z czego ci wynika, że do wydania przez sąd orzeczenia niezbedne jest
    skonfrontowanie zarzutów?

    > Opisuje taka sama procedure w podobnym sadownictwie. Nazywalo sie to
    > INkwizycja.

    Czytałeś kiedys cos z dziedziny historii prawa? Polecam podręcznik
    Sójki-Zielińskiej. Dowiesz sie z niego co to jest postepowanie
    inkwizycyjne i czym sie charakteryzuje. Bo bynajmniej nie tym, że
    skazywano bez wysłuchania drugirej strony. A wręcz przeciwnie.

    > Bank oferuje usluge publiczna. Tak samo jak piekarz nie moze sam sobie
    > zimeniac norn i produkowac chleb ze szklem w srodku.

    Bredzisz.
    Nie ma czegos takliego jak "usługa publiczna" Bank nie ma żadnego
    obowiazku zawarcia z kimś umowy kredytowej ani umowy rachunku bankowego
    A porównanie z piekarzem jest bezsensowne. Jesli masz cokolwiek
    wspólnego z prawem, powinienes natychmiast zauważyć dlaczego

    > Dlaczego?

    Dlatego, że taki warunek umowy byłby sprzeczny z prawem. natomiast
    uzależnianie zawarcia umowy od zagwarantowania uproszczonego sposou
    egzekucji długów jest zgodne z prawem.

    > Rowniez sad w Wodzislawiu zgodnie z konstytucja prostytuczyl sie
    > politycznie. Co orzekl odstatnio Strasbourg.

    Jak zwykle nadinterpretujesz orzeczenie strasburskie.

    --
    Falkenstein