  • Data: 2005-04-22 15:05:06
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: bulla <p...@c...va> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > Racja. Ale sprawdza też, czy istniały formalne podstawy do naliczenia
    > okreslonych kwot - np czy cennik/regulamin przewiduje naliczenie takiej
    > opłaty. Odmawiałem wielokrotnie nadania klauzuli BTE pewnego
    > nieistniejacego dzis juz banku co do kwoty "opłaty windykacyjnej" bo
    > upoważnienie do wystawienia BTE obejmowało "całość zadłużenia z
    > odsetkami i innymi opłatami wynikajacymi z taryfy opłat" a w taryfie tej
    > opłaty nie było.

    Nie ma znaczenia. Cala procedura jest niewazna. Klient banku ma prawo do
    zweryfikowania roszczen drugiej strony. Za wyjatkiem Lublina oczywiscie.

    > Poza tym sprawdza się, czy umowa zawiera upoważnienie
    > do wystawienia BTE, czy uczyniono to w terminie i czy nie przekracza
    > maksymalnej wskazanej kwoty.

    Rownosc wobec prawa nabyta konstytucyjnie jest niezbywalna idioto. To
    upowaznienie jest niewazne z mocy prawa. Nie ma znaczenia do jakiej kwoty.

    > Ale faktycznie masz rację, nie sprawdza się czy rzeczywiscie istniały
    > merytoryczne podstawy do naliczania opłat

    Czyli jestes w ciazy, ale tylko troche. :-P