eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-05 17:07:54
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4d7224ab$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > (05.03.2011 02:55), Robert Tomasik wrote:
    >> Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:ikr7uq$d89$1@news.onet.pl...
    >>>>> "Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
    >>>>> Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    >>>>> Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł"
    >>>>>
    >>>> NIezależnie od rodzaju naprawy?
    >>>
    >>> to już pytanie do autora, zakładam, że wie co pisze.
    >>
    >> Jesli chodzi o pierwszy post, to cena usługi 100 zł dotyczyła
    >> konkurencyjnego serwisu. Jego wycena to 300 zł, z czego 100 zł
    >> robocizna. Ja jego post rozumiem w taki sposób, że w chwili
    >> pozostawienia urządzenia cena usługi nie była znana. Inicjatorem wątku
    >> była osoba o ps. Pilocik. Nie widzę jego innego postu. Nie wykluczone,
    >> że mój serwer tego nie pobrał, no ale wóczas napiszcie, co on niby
    >> innego napsiał.
    >
    > Message-ID: <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    >
    > "Spokojnie Panowie.
    > Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    > Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    > opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    > mają racji bytu."

    Tylko komu ta cena jest znana? Serwisowi (któy stale to robi), czy kobiecie
    oddajacej sprzęt, co przyszła pierwszy raz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1