eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-05 11:55:23
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (05.03.2011 02:55), Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:ikr7uq$d89$1@news.onet.pl...
    >>>> "Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
    >>>> Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    >>>> Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł"
    >>>>
    >>> NIezależnie od rodzaju naprawy?
    >>
    >> to już pytanie do autora, zakładam, że wie co pisze.
    >
    > Jesli chodzi o pierwszy post, to cena usługi 100 zł dotyczyła
    > konkurencyjnego serwisu. Jego wycena to 300 zł, z czego 100 zł
    > robocizna. Ja jego post rozumiem w taki sposób, że w chwili
    > pozostawienia urządzenia cena usługi nie była znana. Inicjatorem wątku
    > była osoba o ps. Pilocik. Nie widzę jego innego postu. Nie wykluczone,
    > że mój serwer tego nie pobrał, no ale wóczas napiszcie, co on niby
    > innego napsiał.

    Message-ID: <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>

    "Spokojnie Panowie.
    Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    mają racji bytu."

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1