eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-06 18:16:12
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-04 17:51, Robert Tomasik pisze:
    > No nie za bardzo tu rozumiem, skąd klientka miałaby wiedzieć w chwili
    > podpisu, że będzie to 80 zł kosztować, skoro nie zidentyfikowano rodzaju
    > naprawy i nawet sam serwis tego nie wiedział. Chętnie bym przeczytał,
    > jak sobie to wyobrażasz.

    No wiesz, szklana kula i takie tam...
    A tam na poważnie, autor napisał, że naprawy tego typu sprzętu są
    zdefiniowane dosyć ściśle, więc cena naprawy jest znana, a przez to w
    momencie przyjęcia można jednoznacznie określić ile to jest te 50% za
    diagnozę w przypadku niezdecydowania się na naprawę.

    Ot cała historyja :D

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'
    site: http://waldi.ekrakow.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1