eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Paweł <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Sat, 05 Mar 2011 00:59:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <k...@4...com>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    <4d715f7c$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-229-87.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299283152 23751 89.73.229.87 (4 Mar 2011 23:59:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Mar 2011 23:59:12 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670814
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 22:54:11 +0100, pilocik
    <p...@n...pl> napisał:


    >Może Cię to zaskoczy ale tak jest to u mnie przyjęte.
    >W każde zlecenie w naszej bazie jest na bieżąco wprowadzany wykaz
    >elementów uszkodzonym i jest to dostępne dla klienta zarówno przed
    >dokonaniem naprawy, jak również otrzymuje ten wykaz na wydruku
    >gwarancyjnym ze szczególnym uwzględnieniem kosztów wszystkich elementów
    >jak też i robocizny.

    Daj szansę klientowi na decyzję, jeśli okaże się, że jesteś dobry to i
    tak do Cieie przyjdą. jak rozejdzie się, że bierzesz "za nic" to
    potracisz potencjalnych klietów. Pamiętaj, że jeden niezadowolony
    klient jest w stanie więcej zepsuć, niż 10 zadowolonych (chyba, że
    jeseś monopolistą)

    >To ostatnie zdanie Ci daruję - rozumiem że odrobina złośliwości pozwala
    >Ci się dowartościować w walce z wyzyskiwaczami, oszustami i innymi tego
    >typu naprawiaczami :)


    Odrbina złośliwości jeszcze nikumu nie zaszkodziła, odrobina zdrowego
    rozsądku też ;-)
    Nie rób z siebie ofaiary traktowanej jako wyzyskiwacz. Nikt nie
    napisał, że jesteś za drogi itp. Za każdą usługę należy się
    wynagrodzenie, ale za usługę wykonaną. Z punktu widnia klienta to ma
    on zapłacić i nic z tego nie ma.

    Jak akurat teraz zamawiam szafę na wymiar to kilku przedstawicieli
    różnych firm przyszło pomierzyło, zrobiło projekt z kosztorysem, a ja
    wybrałem ten, który mi odpowiadał. Każdy z nich wiedział, że to co
    robi być może nie będzie zrealizowane. To jest wolny rynek.
    --
    Pozdrawiam

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1