eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Fri, 4 Mar 2011 17:51:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <ikr5b7$h8r$2@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikmrpf$e4f$16@inews.gazeta.pl> <4d6f3199$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: biy197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299257511 17691 83.28.140.197 (4 Mar 2011 16:51:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Mar 2011 16:51:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4d6f3199$1@news.home.net.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670768
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl> napisał w
    wiadomości news:4d6f3199$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:ikmrpf$e4f$16@inews.gazeta.pl...
    >> On 3/2/2011 2:05 PM, pilocik wrote:
    >>> Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem.
    >>
    >> na podstawie gadania baby
    >>
    >> facet wziął sprzęt nic nie zrobił i jeszcze chciał 50 zł.
    >>
    >> Co byś na miejscu rzecznika zrobił.
    >>
    >> Uprzejmie odpisz, że sprzęt został przyjęty została wykonana diagnoza, o
    >> czym klientka została poinformowana i ze nie zdecydowała się na naprawę
    >> dlatego jest to twoja nalezność.
    >>
    >>Koniecznie dodaj, że kwota należności za samą naprawę tego typu
    > sprzętu wynosi 80 zł. i, że jest to wyszczególnione w cenniku.
    > Klientka potwierdziła znajomośc tego faktu podpisem na
    > kwicie przyjęcia sprzętu przez serwis.
    > Sądzę, że sprawa nie skończy sie w sądzie, jesli rzecznik
    > jest osobą logicznie myślącą ;-)

    No nie za bardzo tu rozumiem, skąd klientka miałaby wiedzieć w chwili
    podpisu, że będzie to 80 zł kosztować, skoro nie zidentyfikowano rodzaju
    naprawy i nawet sam serwis tego nie wiedział. Chętnie bym przeczytał, jak
    sobie to wyobrażasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1