eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Fri, 04 Mar 2011 01:08:32 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <ikpahc$bc4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm9r0$hq3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-171-13.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299197292 11652 77.253.171.13 (4 Mar 2011 00:08:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Mar 2011 00:08:12 +0000 (UTC)
    X-User: cicior
    X-Antivirus: avast! (VPS 110303-1, 2011-03-03), Outbound message
    In-Reply-To: <ikm9r0$hq3$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670712
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:35, Robert Tomasik pisze:
    > Czyli jakbyś wycenił usługę
    > na 2.000 zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś
    > uprzejmy o tym powiadomić klienta?

    Nie zgadzam się, proces rozpoznania przyczyn awarii to niejednokrotnie
    90% procesu naprawy, bo jak już wiesz co uszkodzone to wymiana elementu
    może być czystą formalnością. Klient otrzymujący wyniki ekspertyzy może
    poprosić dowolny inny serwis o wymianę czy naprawę - dostaje bardzo
    konkretna informację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1