eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 00:08:32
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:35, Robert Tomasik pisze:
    > Czyli jakbyś wycenił usługę
    > na 2.000 zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś
    > uprzejmy o tym powiadomić klienta?

    Nie zgadzam się, proces rozpoznania przyczyn awarii to niejednokrotnie
    90% procesu naprawy, bo jak już wiesz co uszkodzone to wymiana elementu
    może być czystą formalnością. Klient otrzymujący wyniki ekspertyzy może
    poprosić dowolny inny serwis o wymianę czy naprawę - dostaje bardzo
    konkretna informację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1