eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 05:51:06
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.03.2011 18:13, Konop pisze:
    > W dniu 2011.03.03 01:04, to pisze:
    >> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?
    >
    > A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak
    > ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać.

    Bo ma jeden kanał sprzedaży. Więc może ten jeden typ podania wliczyć w
    cenę.
    Jeżeli ktoś udostępnia kilka kanałów:
    * odbiór osobisty
    * wysyłka pocztą pi razy drzwi jak mu się zachce
    * wysyłka pocztą ASAP
    * wysyłka kurierem
    * doniesienie do klienta na plecach i podrapanie klienta po jajkach
    to jest to oddzielna rzecz.

    > Moim
    > zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie
    > koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
    > - to praca sprzedającego i tyle...

    I ta praca nie jest darmowa.

    > I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na
    > paragonie kosztów wysyłki.

    od paru lat nie zdarzyło mi się. Ale jakoś masowo nie kupuję no i
    wybieram ogólnie zaufanych sprzedawców.




    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1