  • Data: 2008-08-13 19:43:58
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż to.

    tez sie zgadza. Nie pasi Ci pracodawca to go zmieniasz, nie pasi pracownik
    to tez go zmieniasz. Wkurza mnie tylko takie cwaniakowanie ze zwolnieniami i
    tego typu podobnymi. Sorry. Pracodawca placi - pracodawca wymaga to chyba
    oczywiste.

    Szantaz pracownika, ze jak pracodawca nie da mu urlopu w okreslonym terminie
    to ten pojdzie na zwolnienie jest brakiem lojalnosci a ja nawet nazwalbym to
    oszustwem bo ktos za to zwolnienie placi (i nie mow mi ze pracownik bo to
    wolne zarty). Dodam, ze w sumie to pracownik wogole bo albo pracodawca albo
    podatnik i jakies glupie twierdzenia, ze pracownik "ze swoich" to chyba
    jakis zart.

    Icek