  • Data: 2008-08-14 13:05:58
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g80hu1$108$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > W mojej ocenie nieodbieranie sie nie oplacilo. Za odebranie stracilbys
    > okolo 2 zeta za minute (w UE jest chyba jedna stawka). Tak straciles
    > premie chyba wyzsza niz 2 zeta.
    IMO tu absolutnie nie masz racji. Przyczyną jest ograniczenie oceny do
    numerycznej (raczej - monetarnej ;)) metody analizy.
    On straciłby nie tylko ~2 zł/min.
    Przerysuję celowo, ale: jeśli szef kazałby ci wyczyścić sobie buty i
    zasugerował, że nie robiąc tego stracisz premię to co? Wyszorujesz mu
    meszty? Przecież stracisz na to 0 zł (słownie: zero złotych), a jak nie to
    premię, pewnie większą od zera?
    Rozumiesz mnie, prawda?

    --
    Jotte