  • Data: 2008-08-15 17:56:42
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a spokoju emocjonalnego bym nie miał. Na koniec, w ostatniej chwili,
    > zastosowali wcześniej wymienioną groźbę, mimo że dużo wcześniej
    > zaproponowałem wzięcie służbowej komórki.

    > Ja szanuję, ale oni mnie nie. Właśnie z tych samych powodów.

    nie no tak jak pracownicy sa czasami nie fait to i pracodawcy pewnie tez sa.
    Dlatego pisze, ze jak nie masz szansy na porozumienia to zmieniasz prace bo
    to poprostu bez sensu.

    > Uwierz mi, opłaciło się. Trochę wcześniej miałem wypadek w pracy i
    > miesiąc mnie nie było. Wiesz, ile razy dzwonili z byle pierdołą albo z
    > nakazem znalezienia sobie zastępstwa? Tu też dość szybko dzwonili, ale
    > konsekwentnie nie odbierałem, więc niewiele czasu zajęło im domyślenie
    > się, że to bez sensu.

    no iwesz, z drugiej strony wypadek nie byl zaplanowany 2 miesiace wczesniej.
    Do urlopu jednak sie przygotowales.

    Wina nigdy nielezy w 100% po jednej ze stron.

    > Pracuję nad tym. Kotów nie drę, chcę tylko pracować w atmosferze
    > wzajemnego poszanowania.

    Wiesz, czasami nie jest to mozliwe. Czasami jest winny pracownik, czasami
    pracodawca a jeszcze czasami wredny kolega z pracy,ktory nakreca taka
    atmosfere. Nie da sie w zadnej ustawie napisac, zeby ludzie byli madrzy,
    inteligentni, obdarzeni rozumiem. Sorry.

    Icek

    PS Ale z drugiej strony masz nauczke i doswiadczenie zyciowe, ktore mozliwe
    nie wepchnie Cie na taka mine nastepnym razem ;)