  • Data: 2008-08-15 18:26:54
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Icek napisał:

    > okolo
    > chyba
    >
    > no iwesz, z drugiej strony wypadek nie byl zaplanowany 2 miesiace wczesniej.
    > Do urlopu jednak sie przygotowales.

    Tak, przygotowałem się. Sęk w tym, że pracodawca przez prawie cały ten
    okres temat olewał i obudził się w ostatniej chwili. Sam musiałem
    poszukać osoby na zastępstwo (tłumów chętnych ze zrozumiałych przyczyn
    nie było), przeszkolić ją, przekazać zagadnienia itp. W tym czasie
    musiałem też wykonywać dotychczasowe obowiązki i przygotowywać swój
    obszar do kontroli. Nie było to pierwsze pójście na urlop przy takiej
    ignorancji ze strony szefostwa. Za każdym razem miałem liczne telefony.
    Dopóki siedziałem w Polsce i nie stosowano wobec mnie gróźb, byłem
    skłonny poświęcić część swojego urlopu. Istniało bardzo duże
    prawdopodobieństwo, że podczas moich zagranicznych wojaży rozmowy byłby
    liczne i dla mnie kosztowne.