eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za fakture › Re: klient nie zaplacil za fakture
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "andy" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Date: Thu, 9 Mar 2006 21:15:57 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <duq2bb$avh$1@news.onet.pl>
    References: <duprhn$ip6$1@news.onet.pl> <dupt40$tpk$1@dami.com.pl>
    <dupt85$om0$1@news.onet.pl> <o...@c...icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: actg60.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1141935275 11249 83.11.60.60 (9 Mar 2006 20:14:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Mar 2006 20:14:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: TtQC3fzMTkFwahAJNGqznQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 0610-1, 2006-03-08), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:372877
    [ ukryj nagłówki ]

    >> tez o tym myslalem ale ten gosc moze potem zmienic delegacje domeny na
    >> inny serwer i nie bedzie juz zadnego komunikatu.
    >
    > dlatego na przyszlosc wykupuj domene na siebie. jesli nie jestes
    > wlascicielm domeny to pokazuj klientowi storne na swoim serwerze, a oddaj
    > dopiero po zaplaceniu FVAT. co wiecej - ZAWSZE bierz zaliczke, klaniaja
    > sie domorlosli biznesmeni ze stronami za 300 zl :-)

    Nie kupilem domeny na siebie, domena jest jego, ale mam hasla do niej hasła.
    To nie była strona za 300 zł ale zdecydowanie więcej. Też mam zasade ze
    zawsze biore zaliczke, a fakturę wystawiam dopiero po wpłynięciu przelewu na
    konto mojej formy. To zlecenie to był wyjątek, mieliśmy wtedy strasznie dużo
    pracy, klient wzbudzil bardzo duże zaufanie itd..


    > ja robie tak:
    > - jestem wlascicielem wiekszosci domen dla moich klientow :-)
    > - hostinguje wiekszosc stron przez siebie
    > - zawsze biore zaliczke i nie przekazuje strony dopuki nie dostane
    > calosci, zawsze klient musi byc winien cos Tobie a nie Ty jemu !!!!!!
    > - jesli chcesz blokowac strony zamiesc tresc (mam to od studenta prawa -
    > lepsze to nic niz):
    > " strona zablokowana. prawdopodobny powod:
    > - spam
    > - awaria techniczna
    > - brak platnosci
    >
    > prosze o kontakt z administratorem"


    Bardzo dobry pomysł jest z takim tekstem jak podałeś, bo wkurzony klient
    moze faktycznie narobić problemów.
    Klient nie dostał tej strony ani nie dostał haseł do ftp. On jej nie wziął
    ale najwyrażniej z niej zrezygnował.
    Strona jest zrobiona w php/mysql więc nawet teleportem jej całej nie
    sciagnał.
    Ta strona jest na moim serwerze i mogę ja w każdej chwili zablokować, co też
    chyba zrobię.

    Czy jest sens wysyłać nakaz zapłaty za poręczeniem odbioru do tego klienta?
    Zawsze może nie odebrać listu, a zwrot listu dostac moge nawet za miesiąc.
    Normalnie mógłbym tyle poczekać ale trafił się klient który jest
    zainteresowany zakupem tego serwisu razem z gotową grafiką.
    Czy w tej sytuacji jest sens wysyłać takie ponaglenie?

    andy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1