  • Data: 2006-03-10 09:50:24
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: "andy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chwileczkę.... wKF
    > - na podstawie czego otrzymujesz wpłaty, przelewy?
    > Są to darowizny? ;)
    > Jeżeli stosujesz tkai system - to powinieneś *w pierwszej kolejności*
    > wystawić fakturę pro-forma - nabywca dokonuje zapłaty - a Ty dopiero wtedy
    > wystawiasz *normalną* fakturę VAT.

    Przeważnie wysyłamy proformy do klientów majlem w formacie PDF. W tym
    wypadku wysłaliśmy odrazy VAT z platnoscia na przelew bo tak jak wspomnialem
    bylo duzo pracy, klient wzbudzil wyjatkowo zaufanie itd.
    Nieraz faktycznie prosimy klientów o przelanie przelanie gotówki na konto
    bez proformy a potem wystawiamy fakture oznaczona 'zaplacono przelewem'.

    > Przecież prawa autorskie są Twoja - prawda?
    > Dlaczego nie możesz ich sprzedać teraz temu kto jest zainteresowany nimi?

    Ale jesli sprzedam ten serwis nowemu klientowi teraz, a stary klient za np
    miesac zmuszony ponagleniem i widmem sądu bedzie jednak chcial rowniez ten
    serwis? Ale tym bede sie raczej przejmowal pozniej.

    > Wezwanie do zapłaty dotyczy nie zapłacenia za fakturę VAT!!!!
    > A nie przekazania praw autorskich do serwisu.
    > Jeżeli będzie się ociągał - daj mu do zrozumienia także - że poinformujesz
    > jego Urząd Skarbowy - pewnie , ale nie pewne!! że ta nie zapłacona fakturę
    > zaksięgował ..... jeżeli tak zrobił a nie zapłacił.... ;).....

    Fakturę również wysłałem do niego pocztą i nie mam kopii podpisanej przez
    niego. czy w takije sytuacji rowniez jest szansa na odzysk kasy?

    Andy