eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za fakture › Re: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-09 20:28:55
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy jest sens wysy?aae nakaz zap?aty za por?czeniem odbioru do tego
    > klienta? Zawsze mo?e nie odebraae listu, a zwrot listu dostac moge nawet
    > za miesi?c. Normalnie móg?bym tyle poczekaae ale trafi? si? klient który
    > jest
    > zainteresowany zakupem tego serwisu razem z gotow? grafik?.
    > Czy w tej sytuacji jest sens wysy?aae takie ponaglenie?

    coz ty masz za kodowanie ?

    a co do watku:

    masz problem. albo odpuszczasz i straciles troche czasu na prace, albo
    wystawiasz FVAT, placisz VAT do US (pewnie kilkaset zł) i martwisz sie czy
    Tobie klient zaplaci. jesli potrafisz dobrze udokumentowac (przed sądem)
    ze klient zawarl z Toba umowe (ustną - tzn mailową w tym wypadku) to
    wygrasz. ale od razu slij faxem pismo oficajlnie ze prosisz o akceptacje
    strony i pismem poleconym z potwierdzeniem odbiory (kopie zachowujesz) to
    samo, napisz, ze w przypadku nie odezwania sie klient akceptuje strone
    ostatecznie i po paru dniach wystawiasz FVAT zgodnie z ustaleniami
    mailowymi, z terminem platnosci pare dni i jak ten czas minie dopiero
    przedsądowe wezwanie do zaplaty.
    jestem webmasterem a nie prawnikiem wiec moze niech sie prawnik odezwie co
    dalej sie dzieje, ale z tego co wiem to facet nie musi nawet stawić się w
    sądzie, a sprawa bedzie u CIebie z rejonie, takze jesli klient jest z
    drugiego kocna polski to sam przyjazd bedzie dla niego wkurzajacy.

    i nauka na przyszlosc - zadnych wiecej wyjatkow co do platnosci!

    SA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1