eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za faktureRe: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-09 19:44:17
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > tez o tym myslalem ale ten gosc moze potem zmienic delegacje domeny na
    > inny serwer i nie bedzie juz zadnego komunikatu.

    dlatego na przyszlosc wykupuj domene na siebie. jesli nie jestes
    wlascicielm domeny to pokazuj klientowi storne na swoim serwerze, a oddaj
    dopiero po zaplaceniu FVAT. co wiecej - ZAWSZE bierz zaliczke, klaniaja
    sie domorlosli biznesmeni ze stronami za 300 zl :-)

    jesli chcesz umieszczac komunikaty to pamietaj, umieszczenie hasla typu
    "prosze zaplacic za strone" albo "strona zablokowana z powodu
    niezaplacenia naleznosci" bardzo wkur.. klienta, ale jesli sie uprze to
    moze Ciebie pozniej scigac za znieslawienie.

    ja robie tak:
    - jestem wlascicielem wiekszosci domen dla moich klientow :-)
    - hostinguje wiekszosc stron przez siebie
    - zawsze biore zaliczke i nie przekazuje strony dopuki nie dostane
    calosci, zawsze klient musi byc winien cos Tobie a nie Ty jemu !!!!!!
    - jesli chcesz blokowac strony zamiesc tresc (mam to od studenta prawa -
    lepsze to nic niz):
    " strona zablokowana. prawdopodobny powod:
    - spam
    - awaria techniczna
    - brak platnosci

    prosze o kontakt z administratorem"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1