eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za fakture › Re: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-10 10:48:01
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10 mar o godzinie 11:36, na pl.soc.prawo, Samotnik napisał(a):


    >>> Pomijając szereg przypadków szczególnych (gdzie na
    >>> ogół ten przychód powstaje wcześniej!) po wykonaniu usługi lub
    >>> sprzedaży towaru trzeba wystawić fakturę i modlić się żeby zapłacił.
    >>
    >>
    >> Andy opisywał że on stosuje zasadę iż bierze zaliczki, po tym wykonuje
    >> usługę, dopiero po tym wystawia fakturę.
    >
    > No to na zaliczkę powinna być faktura. Jest to napisane wprost w
    > ustawie o VAT.


    No i nareszcie doszliśmy do tego ;)
    Andy nie wystawia po otrzymaniu zapłaty - tylko wystawia kiedy zakończy
    robotę.
    To mu tylko wskazywałem jako uchybienie.


    --
    Herbi
    10-03-2006 11:47:59

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1