eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za faktureRe: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-10 10:36:27
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <z...@o...pl> napisal(a):
    >> Pomijając szereg przypadków szczególnych (gdzie na
    >> ogół ten przychód powstaje wcześniej!) po wykonaniu usługi lub
    >> sprzedaży towaru trzeba wystawić fakturę i modlić się żeby zapłacił.
    >
    >
    > Andy opisywał że on stosuje zasadę iż bierze zaliczki, po tym wykonuje
    > usługę, dopiero po tym wystawia fakturę.

    No to na zaliczkę powinna być faktura. Jest to napisane wprost w
    ustawie o VAT.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1