eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za faktureRe: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-10 09:48:34
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <a...@o...pl> napisal(a):
    >> Jeżeli będzie się ociągał - daj mu do zrozumienia także - że
    >>> poinformujesz jego Urząd Skarbowy - pewnie , ale nie pewne!! że ta nie
    >>> zapłacona fakturę
    >>> zaksięgował ..... jeżeli tak zrobił a nie zapłacił.... ;).....
    >>
    >> A jakie to ma znaczenie czy ją zaksięgował. Bo ja nie rozumiem....
    >
    > chodzi chyba o to że jak ja zaksięgował to znaczy ze zatwierdził jakby całą
    > transakcję.

    W sumie coś w tym jest. Albo uważa, że zdarzenie gospodarcze miało
    miejsce i je zaksięgował, albo uważa że nie miało i nie księguje, bo
    inaczej będzie to nienależny KUP. :) Ale jest ciekawy aspekt tej
    sytuacji - jeśli on się uprze, że transakcja nie miałą miejsca, a
    SPRZEDAWCA ją zaksięgował, to... może beknąć za dokumentowanie
    nieistniejących zdarzeń gospodarczych! To byłoby kuriozum, ale
    teoretycznie jest to możliwe.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1