  • Data: 2006-03-09 20:59:13
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: "andy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > samo, napisz, ze w przypadku nie odezwania sie klient akceptuje strone
    > ostatecznie i po paru dniach wystawiasz FVAT zgodnie z ustaleniami
    > mailowymi, z terminem platnosci pare dni i jak ten czas minie dopiero
    > przedsądowe wezwanie do zaplaty.
    > jestem webmasterem a nie prawnikiem wiec moze niech sie prawnik odezwie co
    > dalej sie dzieje, ale z tego co wiem to facet nie musi nawet stawić się w
    > sądzie, a sprawa bedzie u CIebie z rejonie, takze jesli klient jest z
    > drugiego kocna polski to sam przyjazd bedzie dla niego wkurzajacy.

    Już ustawiłem kodowanie na poprawne.
    Fakturę już wystawiłem i jest miesiac po terminie zapłaty. Też myślę że
    umowa ustna (telefon) i majlowa jest wiążąca więc teraz wyślę do niego
    ponaglenie do zapłaty. Być może zapłaci....
    Może nowy klient będzie skłonny poczekać 3 tygodnie do wyjasnienia sprawy. A
    klient jest z Krakowa więc przyjazd do Gdańska nie byłby dla niego
    uciążliwy.

    Może jeszcze ktoś z wykształceniem prawniczym się wypowie czy umowa ustna
    lub majlowa jest wiążąca?

    > i nauka na przyszlosc - zadnych wiecej wyjatkow co do platnosci!

    Dokładnie ŻADNYCH wyjątków już nie będzie.

    Andy