    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
    Date: Mon, 02 Jul 2012 14:25:51 +0200
    <Pine.WNT.4.64.1206270009150.3232@quad> <jse52q$c74$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206271403100.2916@quad> <jsf3e3$1rb$1@inews.gazeta.pl>
    <4feb65e1$1@news.home.net.pl> <jsh1gv$ouu$2@inews.gazeta.pl>
    <4fec12ad$1@news.home.net.pl> <jsh4hh$an1$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206281459290.908@quad> <jsi6kj$c3a$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206282054420.272@quad> <jsica8$89k$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206290757150.300@quad> <jsk0i3$f4v$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206300017100.3124@quad> <jsmnga$2q2$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1207020954430.2112@quad>

    > Zwyczajnie.
    > Jeden wskazuje ręką drugiemu, że to ten drugi ma jechać, drugi
    > potwierdza (zgodnie z art.65 ostatnie słowo) powszechnie znanym
    > znakiem "dziękuję" że korzysta i tyle.

    Jaaasne. A potem udowodnij...

    > Wszyscy sobie dają radę, a Ty widzisz problem.

    Jajco prawda. Nie spotkałem tego nigdy jeszcze, a jeżdżę już ponad 20
    lat. Po prostu w spoczynku nadal stosuje się Prawą Rękę.

    > Jeśli dochodzi do pata, to w myśl tej reguły nikt nie ma *prawa*
    > przypisać sobie "wyróżnienia".
    > Sąd nie może więc przyznać nikomu "większej racji", bo wszyscy
    > równo nie mają prawa.

    Z tych dwóch, co się zderzyli, jeden miał, drugi nie miał.

    > Jeśli sytacja jest patowa (a "4 pojazdy na równorzędnym" to JEST
    > sytuacja patowa), rozwiązaniami są wyłącznie:

    Owszem, jeżeli jest mocno patowa, to można sobie machać rękoma i
    negocjować warunki.
    Ale nie o tym rozmawialiśmy. Bo jak są dwa wjazdy zajęte stojącymi
    pojazdami, to nie jest wg mnie patowa i nie widziałem nikogo machającego
    rękoma, tylko ludzie stosują Prawą Rękę.

    > Jeśli czasami się dziwisz dlaczego czasami bywasz obrzucony błotem,
    > to Ci wyjaśnię: bo zachowujesz się tak jak teraz.
    > Kto dał Ci upoważnienie do przypisywania zdania jednego grupowicza
    > drugiemu grupowiczowi?

    Bo go poparłeś. I od tego się ta dyskusja rozpoczęła.

    > Oczywiście o tym że prośba może być trudna do spełnienia już
    > niekoniecznie myślisz.
    > Zastanów się.
    > Widocznie nie ma w Polsce wystarczającej liczby głupców, żeby
    > dochodziło do takich procesów.
    > Ci głupcy musieliby się razem spotkać na skrzyżowaniu,
    > a i tego byłoby mało.

    Czyli instruktorzy ucząc Prawej Ręki robią to twoim zdaniem błędnie i
    powinni uczyć Negocjacji Na Ustąpach. I negocjacji na NieUstąpach, bo w
    sumie i w innych sytuacjach się zdarza, że samochody się zatrzymały i
    kierowcy jadą nadal w kolejności jak z Przepisów, a nie z Negocjacji.

    > Po doprowadzeniu po wypadku byłby więc potrzebny jeszcze
    > "beton" który w tym stylu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ
    > ...odmówiłby przyjęcia oczywistego mandatu.

    Po pierwsze, tu masz sytuację USTĄP i GŁÓWNA, więc co to ma do rzeczy?
    Pani wyskoczyła z Ustąpa pod nadjeżdżający główną pojazd.

    Po drugie, poszkodowany jechał.

    Po trzecie: policjanci powinni zostać ukarani za niewłaściwe zachowanie
    i poniżanie pani kierującej pojazdem. Sposób, w jaki się do niej
    odnosili jest karygodny. Rozumiem, że mogło ich ponieść po godzinie
    czekania, ale jako funkcjonariusze powinni się wykazywać profesjonalizmem.

    > Z kolei, nawet jakby taka sprawa się trafiła, to ani na
    > nagłośnienie w mediach ani na odwołanie (apelację) bym nie liczył,
    > a tym samym NAWET jeśli takie sprawy były, to należą do kategorii
    > "prawie nikt o nich nie wie".

    No ty masz dojścia do tych wyroków sądowych, to myślałem, że bazę
    przeszukasz i masz. Ja niestety na wyrokach się nie znam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek