  • Data: 2012-07-03 20:49:52
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic.
    > Ale jak będzie hamburger a ja go zjem, to CO MI PAN ZROBISZ?

    Jak będzie w sprzedaży, to nic. Ale jak przyleziesz z własnym, a zasada
    jest ,,nie źryć własnego'' to spaduwa.

    > A to właśnie taki jest układ z przepisami - nie ma "niemożliwości"
    > pojechania zgodnie z KW.

    Kwestia określenia stopnia niemożliwości. Fizycznie nie ma, ale prawnie
    jest.

    > A do tego F...ine KC zajrzałeś

    ???? Do czego?

    > BTW: tak, doskonale wiem, gdzie w zupełnie innym temacie strzeliłem
    > sobie w okno i nie wątpię, że zostanie to w następnym cyklu
    > flejmów na tamten temat wyciągnięte ;)

    Jak ja lubię, jak tak mataczysz zamiast powiedzieć coś wprost. I znów
    się mam domyślać?

    > To nie ma.
    > Ale jak zrobisz go sobie sam, to nie można karać, mimo wielkiej
    > tablizy ZAKAZ MASAŻU.

    Dlatego, że właściciele stacji się zobowiązali wobec siebie, to sobie
    możesz własny masaż tam uskuteczniać? Mi to rozumowanie zupełnie nie leży.

    Ale chyba już nigdzie dalej nie zajdziemy w tej kwestii.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek