  • Data: 2012-07-04 16:05:45
    Temat: Re: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż.
    > "Więcej karty rowerowej", i to realizowanej w ramach obowiązku
    > szkolnego, a nie "obok dla chętnych".

    Wiesz, zauważ, że gadamy my dwaj, stare konie, z czego jedna strona jest
    byłym Wiadomo Kim. I pomimo to mamy protokoły rozbieżności.... A ty
    chcesz, żeby dzieciak z podstawówki zakumał? Trzeba zacząć od
    uproszczenia PoRD albo choć wydania Oficjalnie Jedynie Słusznej
    Interpretacji z Opisem Wielu Różnych Przypadków i Wskazaniem Jedynie
    Słusznej Wersji Ich Rozwiązania.

    > Inna sprawa, że wcale nie mam przekonania co do zdolności dydaktycznej
    > "średniej nauczycielskiej" w tej materii.
    > Pewnie "3xZ" by wygrały :[

    To kwestia tego, kto będzie prowadził, jak w każdym przedmiocie. Ale
    patrz na mój komentarz wyżej -- to nie tylko kwestia dydaktyki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek