  • Data: 2023-08-15 20:53:43
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 20:18:19 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie będę na każdą Twoją bzdurę odpisywał. Bo mi się nie chce tego
    > analizować. To, że Tobie się wydaje, żeś najmądrzejszy w Układzie
    > Warszawskim i wszyscy wokół to idioci, to nie znaczy, że tak jest.
    > Zauważ, żeś ogłosił wszędzie, że wiesz jaki to samochód. 4 osoby
    > rozpoznały i powiedziały o tym Tobie. Jak oceniasz? Ile osób powiedziało
    > o tym złodziejom, że w sumie, to wie o nich Policja i by sobie coś
    > wymyślili?
    >
    > I nie mam absolutnie pretensji, żeś swego motocykla szukał i go znalazł.
    > Twoje "zbójeckie" prawo. Nie wykluczone, że na Twoim miejscu zadziałał
> [...]

    Mowisz, ze lepiej bylo zostawic to policji, zeby nic nie zrobiła?
    Ciekawe ile by kolegom zajęło ustalenie postoju busa.
    dwa dni, tydzien, nigdy - bo zawsze by były ważniejsze zadania.

    No ale koleżanka chyba Shrekowi nie powiedziała, że prawdopodobnie sie
    niego zgłosi ktos z informacją za pieniądze, i zeby wtedy do nich
    szybko zadzwonic i czlowieka zatrzymac na 2 godziny, zeby policjanci
    zdązyli dojechać.

    Busiarz sie moze wykpi, ale przeciez jest dwóch lumpów, ktorych skazac
    możecie. Chocby za oszustwo busiarza :-)

    A nie uwazasz, ze w takim scenariuszu lepiej byłoby podjechac jakims
    najzwyklejszym busem? Tłumaczenie w razie wpadki takie samo, a ryzyko
    rozpoznania w zasadzie żadne, chyba ze monitoring numery nagra.

    No i ze pradziwi złodzieje, to by wybrali auto za 200 tys, a nie
    40-letni motocykl ... bo ile na tym mozna zarobić?

    J.